piątek, 13 stycznia 2017

Pierwsza rocznica bloga!

 Post chciałam wstawić jeszcze wczoraj, lecz mobilna aplikacja bloggera mnie nie polubiła.

Witam! :) 
Wczoraj (tj. 12.01.2017) Oczami Psa przeżywało swoją pierwszą rocznicę oficjalnego istnienia. Początkowo pracowałam wraz z realnym znajomym, teraz ciągnę blog sama i to jest tutaj główna zmiana. 

Czy jestem z tego roku zadowolona? - Nie. 
Logicznie rzecz biorąc to połowa tego czasu uciekła. W sumie opublikowanych zostało 12 opowiadań. To nie jest tak, że zaczynam i kończę, publikuję i fajnie, a za miesiąc to samo. Sporo czasu przeznaczam również na korektę, a czasem w mojej wyobraźni zrodzi się lepszy pomysł, którym wypada zastąpić obecny tekst. Szczerze powiedziawszy chyba więcej prac usunęłam, zmieniłam lub zgubiłam niźli wstawiłam na bloga. Od początku do końca widać jakiś postęp z mojej strony, chociaż nie taki jakbym chciała. Zaniedbałam OP, ale wiadomo - każdy czasem potrzebuje przerwy. 

Chciałabym podziękować osobom, które czytają, komentują, dają mi jakiś znak życia - bez nich to pisanie nie miałoby sensu. Jestem świadoma, że sporo pracy przede mną i przez tym blogiem. Dziś moje województwo rozpoczyna ferie, zapewniam, że nie mam zamiaru zmarnotrawić tego czasu, a opowiadanie, które będzie pomostem między powrotem do Polski, a przynajmniej grudniem pojawi się jutro lub pojutrze. Cóż mogę powiedzieć o początkowym urywku tekstu? Jestem zadowolona i chyba nie wybaczyłabym sobie spaprania! Zmieniłam też wygląd, lecz blogger znów nie asystuje pasującymi kolorami. 

Bezpiecznych i długich ferii dla tych, którzy je dzisiaj zaczynają oraz sporo cierpliwości dla reszty, której dane jest czekać. Pozdrawiam. <3



3 komentarze:

  1. Miłych ferii!

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję! Wiem jaka to radość. Dopiero co trafiłam na tego bloga i możliwe że ten też będę śledzić
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń