czwartek, 3 sierpnia 2017

Parę Nowości

Na blogu wybiło piętnaście tysięcy wyświetleń. Mam wyrzuty sumienia - cały czas śledzicie bloga, zaglądacie na niego, a ja nic prócz zapewnień typu "będzie w tym tygodniu" nie jestem w stanie napisać. Może pora to zmienić i wziąć się za jedyną rzecz, która mi się poniekąd udała? 
Dziękuję Wam za te wyświetlenia. To dla mnie naprawdę duża motywacja do dalszego pisania. <3

Jak mogliście zauważyć; dodałam na bloga możliwość tłumaczenia (raczej nic dokładnego, ale da się zrozumieć). Statystyki twierdzą, że bloga odwiedza sporo osób spoza Polski, więc może się to komuś przyda. Od jakiegoś czasu jest także opcja zaobserwowania bloga, jeśli chcecie być na bieżąco z nowościami. 
Jest też drobna zmiana związana z moim kontem Google - "Dorjan" jest tą samą osobą co "Dominika Henderson", gdyby ktoś się zastanawiał. 

Planuję specjalne opowiadanie, w którym pojawi się perspektywa bohaterów. ^^ Jeśli ktoś lubi wątki typowo miłosne to może się cieszyć. Mam również zamiar stworzyć spis bohaterów, bo sama się już w tym gubię. Oczywiście to będzie coś w stylu imienia, krótkiej historii i podstawowych informacji. Nie pojawią się zdjęcia - według mnie opowiadania czyta się po to, aby samemu móc poruszyć wyobraźnię i stworzyć obraz miejsc, bohaterów.

Jeszcze raz Wam dziękuję.

1 komentarz: